Водіям, які проживають в середній смузі Росії і на північ від, будуть цікаві і актуальні додаткові пристосування для розігріву автомобіля до безпосереднього запуску мотора. Спроби завести авто при температурі -10 ° С бувають дуже скрутними, а якщо ще нижче – вкрай проблематичними. В даному випадку хорошим помічником послужить передпусковий підігрівач двигуна 220В з помпою. Це сучасний пристрій, який повністю замінює «дідівський» спосіб прогріву із застосуванням лампи паяльника і виключає підвищений знос мотора. Не всі знають, що один запуск автомобіля при сильних морозах рівносильний пробігу 70-100 км.

Для чого потрібен прилад

Раніше водії вдавалися до екстремальних методів прогріву легкових і вантажних авто. Для цього застосовували відкриті джерела вогню, електроплитки та інші прилади, які видавали хоч найменше тепло. Але ці методи не тільки були малоефективними, а й небезпечними.

З плином часу інженери розробили нові електричні апарати, призначені саме для попередньої підготовки мотора до запуску – передпускові підігрівачі двигуна 220В з помпою. Даний апарат монтується в охолоджувальній системі мотора. Він здійснює примусову циркуляцію теплоносія у вигляді підігрітого тосола, що істотно скорочує час на прогрів.

Схема роботи передпускового підігрівача

Нагадаємо, що в рейтингу лідируючі місця обігрівачів займають варіації, в комплектації яких передбачено наявність помпи. Справа в тому, що пристрої з природною циркуляцією прогрівають автомобіль набагато довше – від 40 хвилин, коли приладів з насосом потрібно від 20 хвилин при середніх температурних показниках погодних умов.

Передпусковий підігрівач двигуна з помпою функціонує від напруги 220 вольт. Даний нюанс більшість водіїв відносять до недоліків, оскільки виникають складнощі з пошуком паркувального місця, де є можливість підключення до електромережі. Але головною перевагою апарату є те, що він має просту схему установки, тому із завданням як встановити передпусковий підігрівач двигуна не виникне складнощів навіть у малодосвідченого користувача. Але в разі, якщо автовласник не впевнений у своїх можливостях, краще скористатися послугами майстра.

Схема підключення

У передпусковому підігрівачі двигуна 220В встановлений нагрівальний елемент і насосна система. Це дві основні деталі в електрообігрівачі.

Апарати бувають двох типів:

  • електромагнітні;
  • електронні.

У корпусі передпускового підігрівача з помпою присутній 2 виходи для монтажу до охолоджувальній системі двигуна 220. Якісну герметизацію всіх стиків забезпечує набір прокладок і хомутів. Це виключає ймовірність будь-яких витоків охолоджуючої рідини.

При експлуатації електричного передпускового підігрівача двигуна в атмосферу не виділяються шкідливі речовини, тому він відноситься до категорії екологічних приладів.

ВІДЕО: ЛУНФЕЙ – передпусковий підігрівач двигуна від 220в

Принцип роботи

На авторинку можна зустріти різноманітні модифікації зарубіжного або вітчизняного виробника. Але, незважаючи на це, конструкція апаратів практично не має технічних відмінностей. Всі варіації електричного передпускового підігрівача двигуна для дизеля або бензину функціонують за єдиним принципом:

  • шнур підключається до розетки;
  • нагрівальний елемент отримує електроенергію і включається, разом з ним одночасно запускається помпа;
  • циркулює по патрубкам охолоджуюча рідина отримує теплову енергію і нагрівається;
  • теплоносій проходить по шлангах двигуна, голівці, тим самим прогріваючи його.

Головною особливістю сучасних передпускових підігрівачів двигуна є відсутність необхідності установки в найнижчій області проходження антифризу. До електромережі прилад підключається за допомогою кабелю з традиційною побутової виделкою. Після прогріву провід складається в підкапотний простір.

Після включення і початку циркуляції розігрітого тосола частина тепла відводиться на салон

Потрібно правильно кріпити кабель після його використання, щоб повністю виключити ймовірність пошкодження або попадання в рухомі деталі автомобіля.

Більшість моделей оснащено терморегулятором. Завдяки даному елементу контролюється температурний режим тосола і він не закипає під час прогріву. На момент досягнення позначки в 60 ° С термовиключатель подає сигнал на припинення роботи обладнання і воно відключається до моменту зниження температури, після чого заново відновлює максимальний режим функціонування.

Рекомендації по установці

Схема підключення передпускового підігрівача електричного типу досить проста, головне детально вивчити конструкцію обладнання і слідувати рекомендаціям фахівців. Також принцип установки залежить від виду охолоджувальної системи. На деяких модифікаціях авто зливати антифриз не буде потрібно.

Схема установки ПППД 220В

  1. Потрібно хомутами зафіксувати патрубок приводу в необхідному місці, при цьому вирізавши відрізок, розміри якого відповідають габаритам корпусу апарату.
  2. Кінці шлангів надягають на “виходи” підігрівача і ретельно закріплюють стик хомутами.
  3. Далі підключену систему оглядають, перевіряють на витік. Після проведення даних маніпуляцій агрегат вважається повністю готовим до застосування.

У рідкісних випадках виникають складнощі з процесом врізання в охолоджувальну систему. Вирішити питання можна шляхом придбання додаткових хомутів і спеціального патрубка необхідних розмірів.

Підігрівач можна підключати до радіаторної підводу, рідинної помпи і інших вузлів. Дуже важливо в даній задачі повністю виключити ймовірність витоку антифризу.

Приділіть особливу увагу питанням безпеки експлуатації передпускового підігрівача двигуна. Джерело електричної мережі повинен бути оснащений якісним заземленням. Створити такі умови на відкритій автостоянці або ж у дворі не представляється можливим. В даному випадку фахівці радять монтувати деталі екстреного відключення. Цей спосіб дозволить уникнути ймовірності загоряння двигуна або ураження людини електрострумом.

Не менш важливо створити надійне кріплення пристрою на кузові авто або блоку циліндрів.

Чи не фіксуйте корпус електричного передпускового підігрівача до випускній системі двигуна.

Що пропонує ринок

Із зарубіжних виробників користувачі виділяють прилади марки Defa і Calix. Вартість приладу з мінімальною комплектацією і найменшою потужністю варіюється від 7 000 руб.

Компоненти, що входять в систему Defa

Пристрій можна доповнити системою управління у вигляді таймера, пульта дистанційного налаштування, приладом для регуляції роботи за допомогою мобільного телефону та ін. Апарат з повною комплектацією обійдеться споживачеві більше 30 000 руб. без урахування монтажу.

Сибір-М

Прилади вітчизняного виробника марки Сибір-М, Альянс, Страт мають меншу вартість при ідентичних технічних характеристиках. Але тут важливо враховувати, що в більшості випадків вони припускають роботу в таких авто як ВАЗ, УАЗ, ГАЗ. Тому перед придбанням передпускового підігрівача слід в першу чергу уточнити, для якої марки авто він підходить.

ВІДЕО: Гнучкі гріють пластини для передпускового підігріву двигуна 220В, 12В і 24В HIGH

Від Борис Каролович

Ололо