КОМИТЕТ ПРОТИВОДЕЙСТВИЯ КОРРУПЦИИ
  И ОРГАНИЗОВАННОЙ ПРЕСТУПНОСТИ
 
---------------------------------------------------------------------
 

КОМИТЕТ ПРОТИВОДЕЙСТВИЯ КОРРУПЦИИ И ОРГАНИЗОВАННОЙ ПРЕСТУПНОСТИ

Поиск на сайте:

КОМИТЕТ

 ..:: НОВОСТИ ::..

  • КОРРУПЦИЯ И ПРЕСТУПНОСТЬ
  • ПРАВООХРАНИТЕЛИ
  • ВЛАСТЬ
  • Х - ФАЙЛЫ
  • КОНТАКТЫ

  • ПО ВОПРОСАМ РАЗМЕЩЕНИЯ
    ИНФОРМАЦИОННЫХ МАТЕРИАЛОВ
    НА САЙТЕ ОБРАЩАЙТЕСЬ НА
    info@kpk.org.ua


  • ОБРАЗЦЫ ЗАЯВЛЕНИЙ

  • ..:: МОНИТОРИНГ КОМИТЕТА ::..

    ГОСУДАРСТВЕННЫЕ
    ЗАКУПКИ УКРАИНЫ

    Государственные закупки Украины

    РЕКЛАМА
    ПРЕСТУПЛЕНИЙ

    КИБЕРПРЕСТУПНОСТЬ

    ЗАЩИТИ СВОИ ПРАВА


    .: ПОЛЕЗНАЯ ИНФОРМАЦИЯ :.

  • СВОБОДА СЛОВА
  • АНТИКОРРУПЦИОННАЯ БИБЛИОТЕКА
  • АНАЛИТИКА
  • ОБРАЩЕНИЯ ГРАЖДАН

  • ..:: КАЛЕНДАРЬ ::..

    «    Январь 2008    »
    ПнВтСрЧтПтСбВс
     
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
     
    Май 2016 (2)
    Апрель 2016 (1)
    Февраль 2016 (1)
    Январь 2016 (1)
    Декабрь 2015 (3)
    Октябрь 2015 (1)
    Сентябрь 2015 (1)
    Апрель 2015 (1)
    Декабрь 2014 (1)
    Ноябрь 2014 (7)
    Октябрь 2014 (7)
    Сентябрь 2014 (3)
    Июнь 2014 (7)
    Май 2014 (3)
    Апрель 2014 (3)
    Февраль 2014 (2)
    Январь 2014 (2)
    Декабрь 2013 (5)
    Ноябрь 2013 (2)
    Октябрь 2013 (9)
    Сентябрь 2013 (3)
    Август 2013 (7)
    Июль 2013 (7)
    Июнь 2013 (30)
    Май 2013 (2)
    Апрель 2013 (3)
    Октябрь 2011 (1)
    Сентябрь 2011 (16)
    Июль 2008 (2)
    Май 2008 (5)
    Март 2008 (3)
    Февраль 2008 (4)
    Январь 2008 (1042)
    Декабрь 2007 (1049)
    Ноябрь 2007 (906)
    Октябрь 2007 (569)
    Сентябрь 2007 (573)
    Август 2007 (573)
    Июль 2007 (628)
    Июнь 2007 (626)
    Май 2007 (617)
    Апрель 2007 (657)
    Март 2007 (623)
    Февраль 2007 (531)
    Январь 2007 (325)
    Декабрь 2006 (392)
    Ноябрь 2006 (407)
    Октябрь 2006 (247)
    Сентябрь 2006 (135)
    Август 2006 (115)
    Июль 2006 (46)
    Июнь 2006 (37)
    Май 2006 (48)

    .

    .

    .

    .

    Rambler's Top100

    Рейтинг@Mail.ru

    .

    .

    bigmir)net TOP 100


    ..:: ТЕЛЕФОНЫ ДОВЕРИЯ ::..

    СБУ (044) 253-3214
    УБОП Киева (044) 521-6631
    ГПУ (044) 280-7221
    МВД (044) 256-0333
    ГСО 8-800-5022200
    ГНА (044) 272-2489
    ГОС. СЛУЖБА (044) 256-0031
    ТАМОЖЕННАЯ СЛУЖБА 8-800-5013130

    СПИСОК ТЕЛЕФОНОВ ДОВЕРИЯ ГОСОРГАНОВ
     


    ..:: РЕКЛАМА НА САЙТЕ ::..


       

    Тендерна палата України

    Категория: Государственные закупки Украины
    Тендерна палата України, в рамках антикорупційного аудиту, що проводиться
    Кабінетом Міністрів України за дорученням Прем'єр-Міністра України
    Ю.В.Тимошенко, а також на виконання Указу Президента України від 12.07.2007
    N 642/2007 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 12
    липня 2007 року "Про заходи щодо підвищення ефективності системи закупівель
    товарів, робіт і послуг за державні кошти", проводить системні дослідження
    щодо дотримання законодавства з питань державних

    Не виключенням є і Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" та
    підпорядковані їй підприємства, зокрема ДК "Укргазвидобування", ВАТ
    "Укртранснафта", ДК "Укртрансгаз", ВАТ "Укрнафта", якими, як свідчить
    аналіз результатів досліджень, допущено грубі порушення законодавства у
    сфері державних закупівель на загальну суму 4 млрд. 648 млн. грн., з якої
    вбачається нанесення державі збитків на 1 млрд. 471 млн. гривень.

    Характерною ознакою досліджених процедур закупівель, проведених НАК
    "Нафтогаз України" та підпорядкованими підприємствами, є те, що наявні
    численні порушення вимог діючого законодавства про закупівлю за державні
    кошти, стали своєрідним підґрунтям для нанесення державі збитків,
    процвітання корупції і зловживань у сфері державних закупівель.

    Аналіз встановлених порушень засвідчив, що всі вони могли бути направлені
    на створення оптимального середовища для злочинного маніпулювання
    фінансовими потоками, їх спрямування у власні кишені певних посадових осіб.
    Саме тому всі ці порушення є системними та однотипними.

    Тим більше, необхідно констатувати, що у самій НАК "Нафтогаз України" та у
    її структурних підрозділах, не зважаючи, хто був керівником цієї компанії,
    Тендерною палатою впродовж останніх років виявлялися системні і серйозні
    порушення і факти ігнорування норм законодавства, що в свою чергу,
    призводило до збитків.

    На сьогодні ТПУ сподівається, що нове керівництво Нафтогазу, а саме Дубина
    О.В. наведе порядок у сфері закупівель за державні кошти і забезпечить
    приведення його у відповідність до діючого законодавства.

    В свою чергу ТПУ і надалі відслідковуватиме і контролюватиме дотримання
    законодавства про закупівлі самим НАК "Нафтогаз України" та її дочірніми
    компаніями з метою, в першу чергу, надання допомоги новому керівництву і
    викорінення фактів порушень і марнотратства, які мали місце до теперішнього
    часу. Ми впевнені, що у подальшому всі процедури закупівель проводитимуться
    підприємствами Нафтогазу тільки прозоро і на конкурентній основі

    На підтвердження зазначеного вище, Тендерною палатою України за
    результатами проведених досліджень складено відповідні висновки та
    узагальнену інформацію, які направлено Президенту України, Прем'єр-Міністру
    та новому керівнику НАК "Нафтогаз України", а саме Дубині Олегу
    Вікторовичу, для відповідного реагування, притягнення винних посадових осіб
    до відповідальності, в тому числі і до кримінальної.

    Крім того, у відповідності до вимог ст.17 Закону України "Про закупівлю
    товарів, робіт і послуг за державні кошти", з метою попередження
    незаконного витрачання державних коштів, Тендерна палата України зупинила
    процедури закупівель, що проводились НАК "Нафтогаз України" та
    підпорядкованими підприємствами, на загальну суму 1 млрд. 438 млн. грн.,
    чим виключила можливість нанесення збитків державі.

    За ініціативою та за відповідним поданням ТПУ матеріалів перевірок,
    Міжвідомча комісія з питань державних закупівель відмінила цілий ряд
    процедур торгів, проведених Нафтогазом всупереч законодавству і прийняла
    рішення про розпуск тендерного комітету цієї компанії.

    Мабуть, з цієї причини, невдоволені такими кардинальними заходами ТПУ,
    певні посадові особи, причетні до махінацій із державними коштами і
    дезінформували голову Нафтогазу про нібито якісь тендери, які проходять
    через ТПУ і про 2%, які перераховувались за результатами таких тендерів.

    ТПУ звернулась із відповідним запитом до Дубини.

    Безперечно, як свідчать результати досліджень, простежується ціла низка
    характерних порушень вимог Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і
    послуг за державні кошти", які спричинили нанесення збитків державі і
    забезпечили отримання прибутків для певних посадових осіб НАК "Нафтогаз
    України" та підпорядкованих підприємств:

    допущення замовниками до участі у процедурах торгів "пов'язаних осіб", між
    якими існують попередні домовленості, що фактично зводить нанівець саме
    поняття тендеру, як закупівлі на конкурентній основі.

    За таких обставин, на думку Тендерної палати, відбувається не тендер, а
    банальний розподіл державних коштів між посадовцями та представниками
    бізнесу, і як наслідок, кошти з державної казни просто перетікають у
    приватні кишені.

    Саме за участі пов'язаних осіб проведені закупівлі труб сталевих та тканин
    прогумованих ДК "Укргазвидобування" НАК "Нафтогаз України" загальною
    очікуваною вартістю 7,5 млн. грн., металопрокату Філією "Придніпровські
    магістральні нафтопроводи" ВАТ "Укртранснафта" очікуваною вартістю 2,2 млн.
    грн. та господарчих і медичних товарів, меблів Філією "Бурове управління
    "Укрбургаз" ДК "Укргазвидобування" НАК "Нафтогаз України" очікуваною
    вартістю 5,3 млн. гривень.

    В даному випадку проведення лише п'яти процедур закупівель за участі
    пов'язаних осіб дозволило "освоїти" всупереч норм закону понад 15 мільйонів
    державних коштів, в чому вбачаються збитки держави.

    ігнорування вимог Закону та укладання договорів вартістю, яка значно
    перевищує суми запланованих видатків, що зумовлено зовсім не зростанням
    цін, а безперечно прагненням здійснити закупівлю товарів, робіт або послуг
    у "свого" учасника на заздалегідь обумовлену суму.

    Так, ДК "Укргазвидобування" НАК "Нафтогаз України" при проведенні двох
    процедур відкритих торгів із зменшенням ціни на закупівлю машин та
    устаткування для добувної промисловості загальною очікуваною вартістю 20,1
    млн. грн. вартість укладених договорів значно перевищує очікувану вартість,
    чим нанесено державі збитки у сумі 17,6 млн. гривень.

    А при проведенні цією ж компанією процедури закупівлі труб сталевих
    очікуваною вартістю 13,5 млн. грн., з перевищенням цін, в чому вбачається
    9,6 млн. гривень збитки держави.

    Загалом, як показали дослідження, результатом проведення за зазначеною вище
    схемою НАК "Нафтогаз України" та підпорядкованими підприємствами відкритих
    торгів із зменшенням ціни загальною очікуваною вартістю 123,3 млн. грн.,
    вбачаються нанесені державі збитки на суму 38,4 млн. гривень.

    Тому й порушуються вимоги чинного законодавства на всіх стадіях проведення
    процедур закупівель, починаючи зі складання тендерної документації під
    певного учасника, та закінчуючи маніпулюваннями при проведенні розкриття та
    оцінки тендерних пропозицій.

    безпідставне проведення НАК "Нафтогаз України" процедур закупівель у одного
    учасника з метою уникнення конкурентних відкритих торгів із зменшенням ціни

    Результати дослідження показали, що найбільш поширеним порушенням є
    безпідставне застосування процедур закупівель у одного учасника, за
    результатами проведення яких НАК "Нафтогаз України" та підпорядкованими
    підприємствами всупереч діючому законодавству витрачено понад 3,0 мільярди
    гривень.

    При цьому, лише за чотирма процедурами закупівлі ВАТ "Укртранснафта" було
    придбано нафти сирої на суму 1,4 мільярди гривень у одного учасника -
    Приватного підприємства "Укрметпром" (м.Полтава).

    Сумнівно, щоб посадові особи ВАТ "Укртранснафта", обираючи процедуру
    закупівлі у одного учасника, були переконані у відсутності інших пропозицій
    на ринку постачання сирої нафти.

    Як показали дослідження, крім ПП "Укрметпром", на території Полтавської
    області займаються постачанням сирої нафти СП "Полтавська газонафтова
    компанія" та ТОВ "Полтаванафта".

    Та що вже казати про закупівлю сирої нафти, коли природного газу, існування
    розвинутого ринку постачання якого на території України не викликає
    сумнівів, було придбано НАК "Нафтогаз України" на загальну суму 234,3
    млн.грн. шляхом застосування процедури закупівлі у одного учасника.

    При цьому, самих процедур закупівель було проведено 17, і кожного разу цим
    "одним учасником" було інше підприємство. Отже, вже за результатами
    досліджень цих процедур закупівель маємо як мінімум 17 постачальників
    природного газу - потенційних учасників відкритих торгів із зменшенням
    ціни.

    Крім безпідставного проведення процедур закупівель у одного учасника при
    придбанні нафти сирої та природного газу, ДК "Укргазвидобування" НАК
    "Нафтогаз України" було проведено ще 4 процедури закупівлі устаткування та
    обладнання загальною очікуваною вартістю 186,3 млн. гривень.

    При цьому, дослідженням встановлено, що зазначене устаткування та
    обладнання були придбані за цінами, які перевищили середньоринкові,
    внаслідок чого держава знову ж таки зазнала збитків.

    Зрозуміло, що безпідставне застосування процедур закупівель у одного
    учасника при закупівлі устаткування та обладнання, має певне підґрунтя,
    адже в результаті проведення неконкурентних процедур укладені договори на
    продукцію за завищеними цінами, чим, ймовірно, завдано державі збитків на
    суму 17,9 млн. гривень.

    Отже, вищезазначене свідчить про ігнорування НАК "Нафтогаз України" та
    підпорядкованими підприємствами вимог Закону України "Про закупівлю
    товарів, робіт і послуг за державні кошти", що призводить до процвітання
    корупції у сфері державних закупівель з ознаками суспільно-небезпечних
    діянь, визначених статтями 210, 191, 364 Кримінального кодексу України.

    "Тендерна палата України" 2008.01.04 18:03

    http://www.tpu.net.ua/news/1785/

     (голосов: 1)

    Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
    Для просмотра скрытого текста Вам нужно зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

    Просмотрено: 4158 раз
    Дата: 5 января 2008 Комментарии (0)  Распечатать

    --- Основные правила Европейского Этикета ---

    ..:: ДОСТУП ::..

    Логин
    Пароль

    ..:: РЕКЛАМА ::..






    православие фото реестр орг преступность милиция самооборона прокуратура суд новости киевская власть .

    © Комитет противодействия коррупции и организованной преступности

    Поддержите проект
    www.kpk.org.ua - разместите на вашем сайте кнопку: