КОМИТЕТ ПРОТИВОДЕЙСТВИЯ КОРРУПЦИИ
  И ОРГАНИЗОВАННОЙ ПРЕСТУПНОСТИ
 
---------------------------------------------------------------------
 

КОМИТЕТ ПРОТИВОДЕЙСТВИЯ КОРРУПЦИИ И ОРГАНИЗОВАННОЙ ПРЕСТУПНОСТИ

Поиск на сайте:

КОМИТЕТ

 ..:: НОВОСТИ ::..

  • КОРРУПЦИЯ И ПРЕСТУПНОСТЬ
  • ПРАВООХРАНИТЕЛИ
  • ВЛАСТЬ
  • Х - ФАЙЛЫ
  • КОНТАКТЫ

  • ПО ВОПРОСАМ РАЗМЕЩЕНИЯ
    ИНФОРМАЦИОННЫХ МАТЕРИАЛОВ
    НА САЙТЕ ОБРАЩАЙТЕСЬ НА
    info@kpk.org.ua


  • ОБРАЗЦЫ ЗАЯВЛЕНИЙ

  • ..:: МОНИТОРИНГ КОМИТЕТА ::..

    ГОСУДАРСТВЕННЫЕ
    ЗАКУПКИ УКРАИНЫ

    Государственные закупки Украины

    РЕКЛАМА
    ПРЕСТУПЛЕНИЙ

    КИБЕРПРЕСТУПНОСТЬ

    ЗАЩИТИ СВОИ ПРАВА


    .: ПОЛЕЗНАЯ ИНФОРМАЦИЯ :.

  • СВОБОДА СЛОВА
  • АНТИКОРРУПЦИОННАЯ БИБЛИОТЕКА
  • АНАЛИТИКА
  • ОБРАЩЕНИЯ ГРАЖДАН

  • ..:: КАЛЕНДАРЬ ::..

    «    Декабрь 2007    »
    ПнВтСрЧтПтСбВс
     
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
     
    Май 2016 (2)
    Апрель 2016 (1)
    Февраль 2016 (1)
    Январь 2016 (1)
    Декабрь 2015 (3)
    Октябрь 2015 (1)
    Сентябрь 2015 (1)
    Апрель 2015 (1)
    Декабрь 2014 (1)
    Ноябрь 2014 (7)
    Октябрь 2014 (7)
    Сентябрь 2014 (3)
    Июнь 2014 (7)
    Май 2014 (3)
    Апрель 2014 (3)
    Февраль 2014 (2)
    Январь 2014 (2)
    Декабрь 2013 (5)
    Ноябрь 2013 (2)
    Октябрь 2013 (9)
    Сентябрь 2013 (3)
    Август 2013 (7)
    Июль 2013 (7)
    Июнь 2013 (30)
    Май 2013 (2)
    Апрель 2013 (3)
    Октябрь 2011 (1)
    Сентябрь 2011 (16)
    Июль 2008 (2)
    Май 2008 (5)
    Март 2008 (3)
    Февраль 2008 (4)
    Январь 2008 (1042)
    Декабрь 2007 (1049)
    Ноябрь 2007 (906)
    Октябрь 2007 (569)
    Сентябрь 2007 (573)
    Август 2007 (573)
    Июль 2007 (628)
    Июнь 2007 (626)
    Май 2007 (617)
    Апрель 2007 (657)
    Март 2007 (623)
    Февраль 2007 (531)
    Январь 2007 (325)
    Декабрь 2006 (392)
    Ноябрь 2006 (407)
    Октябрь 2006 (247)
    Сентябрь 2006 (135)
    Август 2006 (115)
    Июль 2006 (46)
    Июнь 2006 (37)
    Май 2006 (48)

    .

    .

    .

    .

    Rambler's Top100

    Рейтинг@Mail.ru

    .

    .

    bigmir)net TOP 100


    ..:: ТЕЛЕФОНЫ ДОВЕРИЯ ::..

    СБУ (044) 253-3214
    УБОП Киева (044) 521-6631
    ГПУ (044) 280-7221
    МВД (044) 256-0333
    ГСО 8-800-5022200
    ГНА (044) 272-2489
    ГОС. СЛУЖБА (044) 256-0031
    ТАМОЖЕННАЯ СЛУЖБА 8-800-5013130

    СПИСОК ТЕЛЕФОНОВ ДОВЕРИЯ ГОСОРГАНОВ
     


    ..:: РЕКЛАМА НА САЙТЕ ::..


       

    Підготовку до зими об‘єктів ЖКГ та ПЕК проведено зі значними зловживаннями державними коштами

    Категория: Государственные закупки Украины
    Як повідомив сьогодні на прес-конференції в УНІАН Голова правління Тендерної палати України Володимир Лаба, проведеним аналізом результатів роботи житлово-комунальних підприємств та організацій, Тендерною палатою України встановлено пряме ігнорування норм Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» та не забезпечення економного і ефективного використання державних коштів.Опалювальний сезон останнім часом не починається вчасно. Натомість з настанням холодів у міській господарці традиційно виникають проблеми. У народі іронізують з цього приводу: зима, як завжди, приходить для комунальників несподівано.

    Як повідомив сьогодні на прес-конференції в УНІАН Голова правління Тендерної палати України Володимир Лаба, проведеним аналізом результатів роботи житлово-комунальних підприємств та організацій, Тендерною палатою України встановлено пряме ігнорування норм Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» та не забезпечення економного і ефективного використання державних коштів.

    Зокрема, при дослідженні 402 процедур державних закупівель робіт з підготовки об’єктів житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу до роботи в осінньо-зимовий період, проведених у 2007 році розпорядниками державних коштів, встановлено цілу низку порушень вимог чинного законодавства, які носять системний характер на загальну суму понад 350,0 млн. гривень.

    При цьому, нагадав Володимир Лаба, основна увага з підготовки до зими акумулюється на поточному та капітальному ремонті житлового фонду, котелень, інженерних мереж і комунікацій тощо.

    «Весь цей «гармидер» у всіх владних гілках, відсутність стратегії розвитку та найголовніше – пряме ігнорування дотримання норм законодавства у сфері державних закупівель призводить насамперед до того, що страждають прості споживачі. Ціни на комунальні послуги зростають, а їх якість - анітрохи не покращується, житловий фонд залишається в тому ж «жалюгідному» стані, як і раніше, а державні гроші, спрямовані на це – осідають у кишенях чиновників», - підсумував Володимир Лаба.

    Довідка

    про факти ігнорування розпорядниками державних коштів вимог чинного законодавства щодо здійснення закупівель за державні кошти робіт з підготовки об’єктів житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу до роботи в осінньо-зимовий період

    Із початком зимового сезону кожного мешканця міст та селищ хвилює практично одне і теж саме питання: чи буде в його помешканні тепло?

    Опалювальний сезон останнім часом не починається вчасно. Натомість з настанням холодів у міській господарці традиційно виникають проблеми.

    У народі іронізують з цього приводу: зима, як завжди, приходить для комунальників несподівано. Чи готові цього року міські служби до морозів? Чи не наступлять знову на ті самі граблі, повторюючи помилки у розрахунках за тепло?

    Зима, яка прийшла до України раніше строку у вигляді снігопаду, в повній мірі продемонструвала ступінь готовності міської влади до сезонного холоду.

    Основна увага з підготовки до зими акумулюється на поточному та капітальному ремонті житлового фонду, котелень, інженерних мереж і комунікацій.

    Проведеним аналізом результатів роботи житлово-комунальних підприємств та організацій, Тендерною палатою України встановлено пряме ігнорування норм Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» та не забезпечення економного і ефективного використання державних коштів.

    В ході перевірок, при дослідженні 402 процедур державних закупівель робіт з підготовки об’єктів житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу до роботи в осінньо-зимовий період, проведених у 2007 році розпорядниками державних коштів, встановлено цілу низку порушень вимог чинного законодавства, які носять системний характер на загальну суму понад 350,0 млн. гривень.

    Основний принцип усіх закупівель полягає у діловому підході до досягнення найкращого економічного результату. Конкуренція – невід’ємна складова цього процесу.

    Одним з основних чинників, що перешкоджає існуванню здорової конкуренції – є допущення до участі в торгах учасників, що є пов’язаними особами.

    Для прикладу, Управлінням житлово-комунального господарства виконкому Криворізької міської ради Дніпропетровської області, при проведенні процедури закупівлі робіт з капітального ремонту теплових мереж із заміною на попередньо ізольовані труби, очікуваною вартістю 11255,90 тис. грн. тендерним комітетом не було відхилено пропозиції ТОВ «Строй-Альянс» та Приватного підприємства «Універсалгазбуд», засновником яких є одна і та ж особа – Ларіоненко Сергій Анатолійович.

    При проведенні Управлінням капітального будівництва Херсонської міської ради процедури закупівлі робіт з реконструкції теплових мереж від ЦТП-43 до житлових будинків очікуваною вартістю 560,0 тис. грн допущено учасників ТОВ «Камелія-1» та Херсонське міжгосподарське колективне шляхо-будівельне підприємство, які є пов’язаними особами. Проведеним дослідженням встановлено, що засновником обох підприємств є одна і таж особа – Карпенко Віктор Леонтійович.

    При дослідженні процедури відкритих торгів із зменшенням ціни, яку проводило Управління капітального будівництва Донецької міськради із закупівлі робіт з капітального ремонту житлових будинків очікуваною вартістю 3 800,0 тис. грн., Замовником також допущено до оцінки пропозиції учасників, які є пов’язаними особами.

    Так, згідно з інформацією, наведеною в статутах обох товариств, учасників процедури закупівлі, засновником ТОВ «Строма» та ТОВ «Міське будівництво» є одна і та ж сама особа – Гветадзе Іван Георгійович.

    Звісно, Замовнику та учасникам дуже зручно вирішувати важливі фінансові питання разом, домовившись заздалегідь про ціни та процент «відкату», ніж турбуватися про економне та раціональне витрачання державних коштів. Все це призводить до недобросовісної конкуренції, корупційних дій та значних втрат державних коштів, що становить від 20-30 відсотків перекачки грошових коштів в посередницькі структури.

    І це не один-єдиний реальний критичний момент щодо ігнорувань норм чинного законодавства у сфері державних закупівель.

    Неможливо не згадати програму "Твій дім, твоє подвір'я", якою цього року передбачалося витратити понад 20 млн. грн. на підготовку до зими та ремонт житлового фонду. Ця програма була створена, щоб унеможливити корупцію шляхом впровадження системи поадресного її фінансування.

    За окремими програмами ("Покрівля","Фасад", "Подвір'я", "Ліфт" та інші) заплановано загерметизувати стики панелей у 39 будинках, полагодити покрівлю в 51 будинку, замінити 36 та модернізувати 47 ліфтів, привести в належний стан зливосточні та дренажні системи, замінити аварійні трубопроводи, реконструювати бойлерні та насосне обладнання будинків тощо.

    Однак, за результатами проведеної Тендерною палатою України перевірки виконання загальноміської та районних програм „Твій дім, твоє подвір’я”, встановлено, що при реалізації зазначеної програми, у районах допускаються значні порушення та зловживання, які полягають, перш за все, у приписках щодо об’ємів виконаних робіт, завищення їх реальних, виконаних обсягів. Все це призводить до невиправданих перевитрат бюджетних коштів, спрямованих на реалізацію зазначеної програми.

    Так, наприклад, при проведенні Шевченківською районною у м. Києві державною адміністрацією процедури закупівлі робіт за програмою "Твій дім, твоє подвір’я" (покрівля, фасад, подвір’я) очікуваною вартістю 6714,00 тис. грн., Замовником було передбачено:

    по-перше, здійснення попередньої передоплати у розмірі 50 %, що суперечить вимогам Закону та порушує принципи щодо ефективності використання державних коштів;

    по-друге, дефектні акти, які передбачають виконання переліку робіт за їх видами та місцями не містять місць дослідження об’єктів (номерів житлових будинків та вулиць, на яких їх розташовано), прізвища посадової особи, що їх затверджує та печатки установи, якою здійснювалося обстеження об’єкту та дати затвердження.

    За результатами торгів обрано не одного переможця, а 12, тоді як вимогами тендерної документації не передбачалася можливість поділу предмету закупівлі на частини (лоти).

    Отже, складається враження, що свої задуми тендерний комітет Шевченківської районної у м. Києві державної адміністрації в повній мірі втілив у життя, порушуючи Закон з початку проведення процедури до самого кінця, незважаючи на соціальну направленість зазначених програм, які б позбавили їх усіх проблем.

    Одним з важливих завдань у ході підготовки до зими залишається забезпечення усіх суб’єктів господарювання енергоносіями, зокрема, твердим паливом.

    Тендерна палата України змушена констатувати цілу низку порушень законодавства при проведенні таких закупівель, які можуть свідчити про небажання Замовниками витрачати державні кошти економно та раціонально.

    Так, наприклад, при проведенні Комунальним підприємством «Севтеплоенерго» закупівлі 4500 тонн вугілля марки АС, очікуваною вартістю 1800,00 тис. грн., в протоколі розкриття тендерних пропозицій зазначено, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «Науково-виробниче підприємство Енергобудресурс» та ТОВ «Міжнародні Маркетингові Агентства» не містять калькуляції вартості товару, тобто не відповідають встановленим тендерною документацією кваліфікаційним вимогам, проте, тендерним комітетом Замовника вимоги Закону проігноровано та допущено до подальшої оцінки учасників, пропозиції яких мали бути відхилені, а торги - відмінені.

    Крім того, при оцінці тендерних пропозицій кількість балів за критерієм «Умови розрахунків» рахувались Замовником наступним чином: оплата по факту виконання робіт – 5 балів, оплата протягом деякого часу після поставки – 10 балів.

    Зазначене Замовником про «оплату протягом деякого часу після поставки» свідчить, що при оплаті наприклад протягом як 5 днів, так і протягом 40 днів і більше(!) учаснику буде присвоєно однаково по 10 балів.

    Даний факт щодо нечіткого визначення критеріїв та методики оцінки дозволить Замовникові маніпулювати при проведенні оцінки тендерних пропозицій, що в подальшому призведе до необ’єктивної оцінки тендерних пропозицій та вибору переможця, що суперечить вимогам ст.21 Закону.

    Проте, це ще не кінець…

    Проведеним аналізом цін закупівлі встановлено, що Комунальним підприємством «Севтеплоенерго» внаслідок неналежного дослідження середньоринкових цін на вугілля марки АС, укладено договір на придбання вугілля за завищеною ціною.

    Відповідно до оперативних даних моніторингу середніх рівнів роздрібних цін на вугілля марки АС, проведеного органами державного контролю за цінами, середня ціна вугілля марки АС становила 520,00 грн./т. Проте, Замовником придбано вугілля марки АС за ціною 620,00 грн./т. Внаслідок чого, Замовником зайво використано державних коштів в сумі 450,00 тис. гривень.

    З цього можна зробити лише один висновок: доки чиновники будуть лобіювати тільки свої інтереси та «нагрівати» руки на енергоносіях - подача тепла в пологові будинки, лікувальні установи, дитячі та дошкільні заклади буде під загрозою.

    Також слід звернути увагу на те, що відповідно до вимог Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від умов тендерної пропозиції учасника - переможця процедури закупівлі. Однак деякі Замовники не звертають уваги на Закон та укладають договори на майже вдвічі завищені суми.

    Так, Державним департаментом України з питань виконання покарань при проведені процедури редукціон на закупівлю вугілля марки і класу Г-0-200 очікуваною вартістю 6300,00 тис. грн., Замовник акцептував тендерні пропозиції ТОВ «Хімснаб» на суму 1183,0 тис.гривень, та ПП «ПРСУ-87» на суму 2380,0 тис.гривень, а договори уклав на суму 2100,0 тис.гривень та 4200,0 тис.гривень відповідно. Тобто, різниця між сумою пропозицій та вартістю договору становить 2737,0 тис. гривень.

    Таким чином, бюджетні кошти в сумі 2737,00 тис.гривень фактично використано без проведення процедури закупівлі, чим грубо порушено мету Закону та недотримано основних принципів закупівель.

    Поряд з іншими ігноруваннями норм чинного законодавства у сфері державних закупівель, в ході перевірок, Тендерною палатою України встановлено грубе нехтування порядку державного фінансування капітального будівництва.

    Так, при проведенні Харківським державним медичним університетом закупівлі робіт з будівництва газової котельні на даху учбово-лабораторного корпусу очікуваною вартістю 1240,00 тис. гривень при укладанні договору порушено п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», якою передбачено здійснювати проміжні платежі за виконані роботи в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором (контрактом) робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об'єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку.

    Проте, умовами договору Замовника з ТОВ «Ланкон» від 21.06.07 № 09-05 передбачено здійснення проміжних платежів за виконані роботи у 100 % розмірі від загальної вартості договору.

    Таким чином, пряме ігнорування дотримання норм законодавства у сфері державних закупівель призводить насамперед до того, що страждають прості споживачі.

    Ціни на комунальні послуги зростають, а їх якість - анітрохи не покращується, житловий фонд залишається в тому ж «жалюгідному» стані, як і раніше, а державні гроші, спрямовані на це – осідають у кишенях чиновників…

     (голосов: 0)

    Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
    Для просмотра скрытого текста Вам нужно зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

    Просмотрено: 3647 раз
    Дата: 3 декабря 2007 Комментарии (0)  Распечатать

    --- Основные правила Европейского Этикета ---

    ..:: ДОСТУП ::..

    Логин
    Пароль

    ..:: РЕКЛАМА ::..






    православие фото реестр орг преступность милиция самооборона прокуратура суд новости киевская власть .

    © Комитет противодействия коррупции и организованной преступности

    Поддержите проект
    www.kpk.org.ua - разместите на вашем сайте кнопку: